×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
امروز خط مقدم ،خدمت و تکریم مردم است

به گزارش خط گیلان ، حسین رنجبران معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه شورای اداری شهرستان فومن و آئین افتتاح ۴ ساختمان اداری ملکی بیمه سلامت ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد:تنها با تفکر بسیجی و جهادی است که می توان ۴ پروژه را در یک روز افتتاح کرد.

وی ضمن تشکر از مسوولان استان افزود:افتتاح این پروژه ها با حمایت ها ، تلاش ها و پیگیری های مسوولان استان بوده است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد:در دهه ۶۰ خط مقدم ، شلمچه و فاو بود در حال حاضر خط مقدم خدمت به مردم است و رئیس جمهور نیز در راه خدمت به مردم شهید شدند.

وی با تاکید بر اینکه تکریم و نوکری مردم ، خط مقدم است ، تصریح کرد: احداث ساختمان های اداری و مهیا کردن شرایط فیزیکی مناسب موجب می شود مردم در آرامش و با تکریم خدمات دریافت کنند‌.

وی با بیان اينکه سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان بهره ور شناخته شده است ، خاطرنشان کرد: سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان بهره ور رتبه اول را بین تمام سازمان ها و ادارات کسب کرده است که نشان دهنده عملکرد شاخص بیمه سلامت بوده است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت:امید است در راه ارائه خدمات به مردم با قدم های استوارتر گام برداریم‌ و با تلاش شبانه روزی خادم مردم باشیم‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.