×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پاسداشت زحمات پاکبانان شریف شهرداری رشت به عنوان بخشی از جامعه کارگران بیمه شده

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی و در اقدامی زیبا و ارزشمند ، در اولین ساعات روز دوشنبه هجدهم تیرماه کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با حضور در سطح شهر از تعدادی از پاکبانان شریف و زحمتکش شهرداری رشت با تقدیم گل و هدیه تجلیل نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با این کارگران با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی ، از آنها به عنوان یکی از شرکای اجتماعی و اعضای خانواده بزرگ این سازمان یاد نموده و ضمن قدردانی از زحمات و تاثیر و نقش آنها در نظافت عمومی و زیبایی شهر و در نتیجه ایجاد بستر سلامت همگانی در جامعه ، برای این عزیزان و خانواده ارجمندشان آرزوی سلامتی و شادکامی نمود .

در این دیدارها تنی جند از کارگران با سپاسگزاری از اقدام تامین اجتماعی گیلان خواستار رسیدگی به برخی مشکلات بیمه ای خود در زمینه سوابق ، مشاغل سخت و زیان آور و حوزه های درمانی گردیدند .

در این برنامه به مناسبت ۲۵ تیرماه ( روز تامین اجتماعی ) به شکل نمادین از بیست و پنج پاکبان مشغول به کار در سطح شهر به صورت تصادفی تقدیر به عمل آمد .

در این برنامه که با هدف پاسداشت تلاشهای این قشر از جامعه کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی صورت پذیرفت حسن کریمی کرنق عضو شورای شهر رشت و معاون پشتیبانی تامین اجتماعی گیلان نیز ، مدیرکل تامین اجتماعی را همراهی می نمودند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.