×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معرفي متصرف اراضي ملي رضوانشهر به مرجع قضائي

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “حامد شادبهر ” با اشاره به اينکه حفاظت از منابع طبيعي يک وظيفه همگاني است، اظهار داشت: مجموعه انتظامي در برخورد با سودجويان و متخلفاني كه نسبت به تصرف اراضي ملي و منابع طبيعي اقدام مي‌كنند از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد.

وي در ادامه از دريافت خبر تصرف اراضي ملي توسط فردي سودجو در منطقه بخش پره سر و آغاز تحقيقات پليس در اين زمينه خبر داد و گفت: ماموران انتظامي ضمن هماهنگي قضائي به همراه كارشناسان اداره منابع طبيعي و جهاد کشاورزي به محل‌ اعلامي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رضوانشهر تصريح كرد: در بازديد از زمين‌ مورد نظر مشخص شد، اين شخص ۱۰ هزار متر مربع از اراضي ملي را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسيله سيم‌خاردار و فنس محصور کرده است.اين مقام انتظامي به معرفي متهم ۶۰ ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي اشاره كرد و بيان داشت: کارشناسان ارزش تقريبي اين اراضي را ۲۰ ميليارد ريال برآورد کردند.

سرهنگ شادبهر تصريح كرد: با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع، کليه آثار تجاوز جمع‌آوري و رفع تصرف انجام شد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبيعي و ملي از اولويت‌هاي مجموعه انتظامي است و مبارزه با زمين‌خواران و سودجويان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.