×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دستگیری کلاهبرداران در لنگرود

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “شریف رحیمی” در گفت‌وگویی ضمن اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي ارتقاء امنيت و پيشگيري از وقوع جرايم،گفت: مردم مي‌توانند با هوشياري، توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس و دقت در انجام معاملات از سودجويي كلاهبرداران جلوگيري كنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع یک فقره حکم قضائی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط افرادی سابقه‌دار در استان‌های قزوین و گیلان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ چاف و چمخاله با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با انجام معاملات ملکی، فروش مال غیر و ارائه چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و آن‌ها را در دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این افراد به کلاهبرداری ۵۲۰ میلیارد ریالی از مردم در تحقیقات به عمل آمده خبر داد و بیان‌داشت: کلاهبرداران که یک زن و شوهر ۵۵ و ۵۷ ساله هستند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در انجام مبادلات روزمره به خصوص معاملات ملکی از آنان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.