×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پیروز این انتخابات ملت غیور ایران اسلامی هستند

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ، در پیام مهندس حامد دائمی آمده است:

بسمه تعالی
سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ایران فرموده و این ملت بزرگ را روز به روز سرافرازتر ساخته است.بر مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی، خصوصاً فرزندان میرزاکوچک در استان ولایت مدار گیلان که با لبیک به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در فضایی توأم با آرامش و امنیت در انتخابات ریاست جمهور، حضوری حماسی داشتند و علاوه بر اینکه مایه‌ی یأس دشمنان و شعف دوستداران انقلاب شدند،بار دیگر ثابت کردند این نظام ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد، درود می‌فرستم.

قطعا پیروز این انتخابات، ملت غیور ایران هستند و بی تردید این حضور عظیم و حماسی می تواند پشتوانه و راهگشای سرعت بخشیدن به روند توسعه و پیشرفت کشور باشد.

اینجانب ضمن تبریک به آقای دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور کشور جمهوری اسلامی ایران با کسب اعتماد اکثریت مردم، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را دارم.

امید است که دولت محترم آینده تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتواند در جهت حل مشکلات کشور گام‌های قاطع و مؤثری را بردارد و عظمت و اقتدار کشور عزیزمان را در صحنه روابط خارجی، هر چه بیشتر به منصه ظهور برساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.