×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تیم درمان گیلان به مقام دوم دست یافت

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در این دوره مسابقات در رشته شنای بانوان که با حضور ۶۷ همکار شناگر در قالب ۲۰تیم از سراسر کشور در شهرستان بندرانزلی برگزار گردید. نتایج ذیل بدست آمد:

در رشته ۵۰ متر رده سنی ۱(زیر۳۰سال) مهسا آذرپیوند از تهران الف مقام اول، سارا نظارت از درمان تهران مقام دوم و مهدیه احمدی از خراسان رضوی موفق به کسب مقام سوم شدند.

در رشته ۵۰متر  رده سنی ۲ (۳۶-۳۱سال )عسل خسرو نژاد از استان قزوین مقام اول، مهشاد خواستار از چهارمحال بختیاری مقام دوم و نیکو قاسمی از هرمزگان مقام سوم را کسب نمودند.

در رشته ۵۰متر  رده سنی ۳ ( ۴۲-۳۷)دکتر محدثه بامدادصوفی از استان گیلان مقام اول، محبوبه جمالی از استان خراسان رضوی مقام دوم و فاطمه قاسمی پور از اصفهان مقام سوم را کسب نمودند.

در رشته ۵۰متر  رده سنی ۴ (۴۲ سال به بالا )طاهره مومن کیا از قزوین مقام اول، مریم مهدی از تیم تهران الف مقام دوم و اریسا حضرتی از آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب نمودند.

و در مجموعه تیمی، تیم تهران الف مقام اول، استان قزوین مقام دوم و خراسان رضوی مقام سوم را بدست آوردند.

براساس این گزارش در رشته آمادگی جسمانی بانوان که ۱۴۴ نفر در قالب ۳۱ تیم شرکت کردند نتایج به این صورت می باشد.

در رده سنی ۱ –سعیده ایراندوست از قزوین مقام اول، زهرا رئیسی از خوزستان مقام دوم و مریم ضیائی از تیم درمان گیلان مقام سوم را کسب نمودند.

در رده سنی ۲- ام لیلا رحمانی از قزوین مقام اول، نجمه لشکری از استان هرمزگان مقام دوم و ثمینه مظفری از استان گلستان به مقام سوم این دوره مسابقات نائل آمدند.

در رده سنی ۳-نرگس کاید از خوزستان مقام اول، ناهید رهاوی از یزد مقام دوم و سحر دشتیانی از استان فارس مقام سوم را کسب نمودند.
در رده سنی ۴-زهراعباسعلی از قزوین مقام اول، طاهره پورکریمی از تیم درمان گیلان مقام دوم و جواهر عربی از خراسان رضوی به مقام سوم دست یافتند.

در مجموعه تیمی، استان قزوین مقام اول، تیم درمان گیلان مقام دوم و خراسان رضوی به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.