×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت ۳۰۰ هزار نفر در بخش اصناف گیلان

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری پیش از ظهر یکشنبه در همایش روز ملی اصناف در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز گیلان در رشت اظهار کرد: تعداد ۱۵ اتاق اصناف در شهرستان‌های گیلان فعالیت دارند.

مدیرکل صمت گیلان از فعالیت حدود ۱۵۰ هزار واحد صنفی در این استان خبر داد و اضافه کرد: ۳۰۰ هزار از گیلانی ها در مشاغل مختلف صنفی استان مشغول فعالیت هستند.

وی عزم راسخ اصناف در حوزه تنظیم بازار و ایفای نقش در سطح عرضه را بی بدیل توصیف کرد و گفت,: بازاریان و کسبه در تمام طرحهای اقتصادی با دولت در اجرای آن همراه و هماهنگ بوده اند و در بحران ها و مشکلات هم پایه پای آحاد مردم ایستادگی کرده‌اند و در انتخابات نیز نقش آفرینی مطلوبی را در تعیین سرنوشت کشور عزیزمان ایفا خواهند کرد.

«علیرضا تهیدست» رئیس اتاق اصناف گیلان هم در این همایش اظهار کرد: جامعه اصناف همیشه دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و پشتیبان اصلی انقلاب تلقی می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در توسعه اقتصادی بیان کرد نبض بازار با اصناف می تپد و بازاریان در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال نقش آفرین هستند.

تهیدست به تشریح بخشی از مشکلات و چالش‌های خوره اصناف پرداخت و اضافه کرد: تسهیل گری اخذ مجوزات با ساماندهی سامانه ملی درگاه مجوزها محقق می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مردمی سازی مساله مهمی است که در همه عرصه‌ها به ویژه اصناف و بخش‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف گیلان با تاکید بر لزوم بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازاریان اضافه کرد: برای افزایش سطح کیفی خدمات در حوزه اصناف و همچنین کسب رضایتمندی عمومی عملکرد اصناف و بازاریان مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است در پایان نشست، استاندار جهادی گیلان از ۵ نفر از بازاریان بعنوان «کاسب امین» و پیشکسوت حوزه بازار با اهدا لوح و هدایا تجلیل بعمل آورد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.