×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
مشارکت حداکثری در انتخابات، یک ضرورت ونیاز ملی است / انتخاب فرد اصلح

به گزارش خط گیلان ، رمضانعلی طالبی رئیس ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در گیلان و رئیس شورای ائتلاف استان، سیدعلی آقازاده رئیس شورای راهبردی هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی و مسعود عباس نژاد مسئول ستاد انتخاباتی شانا در شهرستان رشت در گفت وگو با خبرنگاران ضرورت مشارکت و حضور گسترده وپرشور مردم پای صندوق های رای در هشتم تیرماه وانتخاب فرد اصلح را مورد تاکید قرار دادند.

براساس گزارش خبرنگار ما، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بمنظور تحقق اهداف انقلاب اسلامی مهم و تاثیرگذار  و مشارکت حداکثری ضروری وبسیار مهم است .

طالبی در بخشی دیگر با برشمردن توانمندیهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی وخارجی افزود: اقتدار ایران اسلامی در همه سطوح  به وضوح قابل مشاهده است ودر همین ارتباط می توان گفت که دولت شهید جمهور ،دولت ارتباط با کشورها ورفع مشکلات در حوزه های مختلف بوده است .

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: دراین دولت خدمات زیادی صورت گرفته است‌ وبرای تداوم این خدمات با توجه به تجارب وشایستگی فراوان  وقدرت اتخاذ تصمیم در شرایط حاد وبحرانی ، دکتر قالیباف فرد اصلح برای ریاست جمهوری است .

این گزارش حاکی است:سید علی آقازاده رئیس شورای راهبردی و هماهنگی ستاد مردمی دکتر قالیباف در گیلان ضمن تاکید برمشارکت گستره مردم در انتخابات ،نقش خبرنگاران را در اطلاع رسانی مهم خواند وگفت:خبرنگاران در این عرصه با آگاهی بخشی عمومی و مدیریت افکار نقش مهمی برعهده دارند.

وی ضمن تشکر از همه نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:این افراد در قبال انقلاب و کشور حساس بوده اند اما معیارهایی وجود دارد که می بایست حساسیت ها و آرمان های جامعه و انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد.

آقازاده در قسمتی دیگر با برشمردن ویزگی های دکتر قالیباف افزود:کشور نیازمند مدیری است که بر همه جوانب در عرصه های مختلف تسلط داشته باشد و انتخاب محمدباقر قالیباف در این راستا فردی مناسب و موثر است وشایسته حضور در راس قوه مجریه می باشد.

وی در بخش پایانی یادآور شد: شورای ائتلاف نیروی های انقلابی با رویکرد ایجاد وحدت بین همه نیروهای متدین و حاضر در صحنه انتخابات نقش آفرین شده و به دنبال مسئولیت نمی باشد.

براساس گزارش خبرنگار خط گیلان ؛ مسعود عباس نژاد مسئول ستاد انتخاباتی شانا در شهرستان رشت و عضو شورای اسلامی شهر رشت در این گفت وگو با برشمردن شرایط کشور گفت : برای رفع مشکلات وتداوم خدمات رسانی باید فردی در راس قوه مجریه قرار گیرد که  در همه عرصه ها حضور داشته است و از تسلط کافی بر امور کشور برخوردار می باشد.

وی افزود:محمدباقر قالیباف از فرماندهان ارشد کشور است و در همه عرصه ها صاحب سبک وکارنامه است و دوران خدمت در شهرداری تهران عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است ومهم تر از همه قالیباف در شرایط بحرانی و در لحظه می تواند بهترین تصمیم را برای کشوراتخاذ نماید.

مسئول ستاد انتخاباتی شانا در شهرستان رشت؛ قالیباف را کاملترین ترین و جامع ترین نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست وگفت:دکتر قالیباف توان مدیریت و اداره کشور را دارد‌.

 وی در پایان مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح را مورد تاکید قرارداد و خواستارحضور پرشور مردم درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.