×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
کلاهبرداري ميلياردي با ترفند خريد و فروش برنج

به گزارش خط گیلان ، سردار “عزيزاله ملکي” با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي ارتقاء امنيت و پيشگيري از وقوع جرايم در سطح جامعه، گفت: مردم مي‌توانند با توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس و دقت در انجام معاملات از سودجويي كلاهبرداران و جاعلان جلوگيري كنند.

وي در ادامه با بيان اينکه در پي ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداري از طريق خريد و فروش برنج به پليس آگاهي استان، بلافاصله پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت، افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات نسبت به جمع‌آوري ادله و مستندات لازم اقدام و متهم سابقه‌دار اين پرونده‌ را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان از دستگيري اين فرد و اعتراف وي پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابي خود مبني بر ۴ فقره کلاهبرداري از طريق خريد و فروش برنج به مبلغ تقريبي ۲۵ ميليارد تومان خبر داد و تصريح كرد: كلاهبردار ۴۵ ساله با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام ارشد انتظامي در پايان با اعلام اينكه افراد سودجو و كلاهبردار از هر شيوه‌اي براي رسيدن به مقاصد شوم خود و فريب افراد استفاده مي‌كنند، اذعان‌داشت: در اين زمينه مردم بايد دقت و هوشياري خود را در مواجهه با اين افراد بكار ببرند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.