×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
قهرمانی یادگار سنگر در اولین مسابقات لیگ فوتباللیگ فوتبال بانوان گیلان

به گزارش خط گیلان ، به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بانوان (جام شهدای خدمت) با حضور ۴ تیم یادگار سنگر، آرنا لاهیجان، کادوس گیلان و مهرعظام رشت به مدت دو روز در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

براساس این گزارش ؛ در این مسابقات تیم یادگار سنگر با شکست حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت و پس از آن تیم های آرنا لاهیجان، کادوس گیلان و مهرعظام رشت به ترتیب به مقام دوم تا چهارم دست یافتند.

در روز اول این مسابقات تیم فوتبال یادگار سنگر توانسته بود با نتیجه ۱۴ بر ۰ از سد مهرعظام رشت بگذرد و تیم آرنا لاهیجان نیز با نتیجه ۶ بر ۲ کادوس گیلان را شکست دهد.

در روز دوم این مسابقات دو تیم کادوس گیلان و مهرعظام رشت در دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند که تیم کادوس گیلان توانست با نتیجه ۸ بر ۱ مهرعظام رشت را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

در دیدار پایانی نیز دو تیم یادگار سنگر و آرنا لاهیجان به مصاف هم رفتند که تیم یادگار سنگر با نتیجه ۳ بر ۱ آرنا لاهیجان را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.