×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسايي خودروي ۴۰۵ حامل موادمخدر در انزلي

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “امير وهاب زاده” در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر گفت : در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يک قاچاقچي در زمينه توزيع موادمخدر در سطح استان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي و پايش وسايل نقليه عبوري، يک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت انجام شده آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي به كشف ۱۰ کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک در بازرسي از اين خودرو اشاره كرد و بيان داشت: متهم ۳۵ ساله دستگير و با تكميل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام انتظامي در پايان هدف پليس از اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي را افزايش امنيت و آرامش شهروندان برشمرد و تصريح كرد: راه‌هاي مواصلاتي استان به صورت شبانه‌روزي تحت نظر پليس قرار دارد.

سرهنگ وهاب زاده گفت: پليس در راستاي خدمتگزاري مطلوب به مردم بسترهاي خوبي چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازي کرده و با دريافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستاي انجام بهتر ماموريت‌ها با مشارکت مردم، گام بر‌مي‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.