×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف ۱۱۶ كيلو ترياک در آستانه‌اشرفيه

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “علي احمدپور” در گفت‌وگویی با بيان اينكه سال‌ها است كه موادمخدر به عنوان يك تهديد جدي جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتياد را ريشه بسياري از جرايم، ناهنجاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي عنوان كرد و اظهارداشت: پيشرفت يک جامعه در تمام زمينه‌ها در گرو دو رکن اساسي امنيت و سلامت است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يک قاچاقچي در زمينه توزيع موادمخدر در سطح استان گيلان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقيقات نامحسوس و پشتيباني اطلاعاتي سربازان گمنان امام زمان (عج)، صحت موضوع براي پليس محرز و مخفيگاه متهم در شهر آستانه‌اشرفيه مورد شناسايي قرار گرفت.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان از اعزام ماموران اداره عمليات ويژه به محل اختفاء اين فرد و کشف ۱۱۶ کيلوگرم ماده مخدر از نوع ترياک در بازرسي از اين مكان خبر داد و گفت: متهم ۴۱ ساله به همراه همدست ۴۹ ساله‌اش دستگير و با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي در پايان از خانواده‌ها خواست، براي ريشه‌كن كردن اعتياد كه موجب تباهي جوانان و نوجوانان مي‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در اين خصوص را به مركز فوريت‌هاي پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.