×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان آغاز به کار خواهد نمود

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ، با اشاره به اینکه حجم بالای جامعه هدف و تعداد بالای متقاضیان جهت استفاده از خدمات درمانی این سازمان در مراکز ملکی استان همواره یکی از مواردی بوده که به ویژه بابت اخذ نوبت برای مخاطین گرامی ایجاد زحمت نموده است لذا همسو با رویکردهای سازمانی جهت پاسخگوئی بهتر به نیازها و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان و اعضای خانواده آنها و همچنین با هدف تسهیل در اخذ نوبت ، از تاریخ اول خردادماه سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز مراکز تابعه این مدیریت با شماره تلفن یکتای ۴۴۹۵۵ آغاز به کار خواهد نمود .

وی همچنین اظهار داشت با توجه به درخواستهای بیمه شدگان از این تاریخ ساعت نوبت دهی کلیه سامانه های نوبت دهی غیرحضوری از ساعت شش صبح خواهد بود .

شایان ذکر است فعالیت سایر مسیرها و سامانه های نوبت دهی همچنان ادامه داشته و این سامانه متمرکز جدید به ایستگاههای کاری قبلی اضافه خواهد شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.