×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید همزمان با ایران در خارج از کشور نیز برگزار خواهد شد

به گزارش خط گیلان ، نادر اسدی : مسئول کانون جوانان رضوی استان گیلان افزود: استقبال و همراهی با کاروان در راهپیمایی از صیقلان به طرف حرم مطهر فاطمه آخری(خواهر امام)  در ۲۷اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷/۳۰  یکی از برنامه ها است .

۲۰هزار نفر از مردم خدا جوی گیلان

وی اضافه کرد: دومین برنامه در شب میلاد در پیاده راه فرهنگی رشت در ساعت ۲۰/۳۰روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود وپیش بینی می شود  افزون بر ۲۰هزار نفر از مردم خدا جوی گیلان در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند.

«شجر» در سراسر کشور وخارج از کشور

 مسئول کانون جوانان رضوی استان گیلان با اشاره به اقدامات شبکه جوانان رضوی تحت عنوان «شجر» در سراسر کشور وخارج از کشور شناخته شده است و به لطف خداوند روند اقدامات در طول سال تداوم دارد.

چند ده هزار خادم افتخاری

  وی افزود: هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت چند ده هزار خادم افتخاری دارد ودرجشنهای میلاد آقا امام رضا (ع) امسال سه کاروان با یک روحانی متشکل از چهار نفر با پوشیدن لباس خدمت ،پرچم امام مهربانی را به استان‌ها می رسانند

دیدار های کاروان

معبود مژدهی با برشمردن ویژگی های این کاروان گفت : دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان ،حضور در گلزار شهدا وادای احترام به مقام شامخی شهدا،دیدار با خانواده شهدا،حضور در مناطق کوهستانی و صعب العبور،ملاقات با بیماران در بیمارستان ها،ندامتگاهها و… بازدید خواهند کرد .وی افزود :این کاروان علاوه بر نواختن زنگ کرامت در مدارس در ۸۰۰نقطه از ۱۷ شهرستان استان گیلان برای احیای فرهنگ زیارت از راه دور حضور می یابند.

وی یاد آور شد :کاروان خادمین از دهه سوم اردیبهشت ماه جاری وارد استان گیلان خواهند شد و تا اول خرداد ماه مهمان مردم خداجو ودین باور گیلان خواهند بود.

استقبال نمونه کشوری

وی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه استقبال خیابانی گیلانی ها در کشور نمونه است و میزان ارادت مردم به خدا و اهل بیت علیهم السلام با هیچ معیاری قابل سنجش نیست ،افزود:کانون جوانان رضوی گیلان با ۳۰۰نفر خادم و۶۰۰خادم یار با تحصیلات عالیه یک ریال ردیف بودجه‌ای ندارد ولی به لطف خداوند متعال هرساله با شکوه‌تر از سال قبل به همه برنامه ها ی تدوین شده با حمایت ها ی مردمی وکمک های موردی تحقق می یابد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.