×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین معارفه نخستین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی رشت برگزار شد

به گزارش خط گیلان، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (  گیل وب دا ) ؛ آئین معارفه اولین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی رشت و مراسم  تودیع و معارفه معاون امور پایه و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی رشت با حضور دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر افشین شفقی معاون آموزشی،مدیر امور دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه،  رئیس دانشکده پزشکی و جمعی از مسئولین و کارکنان این دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر نعمتی با ارائه‌ گزارشی از عملکرد دانشکده پزشکی، ضمن معرفی دکتر ابراهیم‌نیا به عنوان اولین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده، گفت: با توجه به اینکه دانشکده پزشکی بزرگ‌ترین دانشکده دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و قریب به ۲۵۰۰ دانشجو در حال تحصیل دارد، از این رو  توجه به مسائل فرهنگی و دانشجویی ضرورت می‌یابد.
وی افزود؛  امیدواریم با ایجاد معاونت فرهنگی و دانشجویی در دانشکده پزشکی بتوانیم با همکاری و حمایت مسئولین توانمند معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، گام‌های موثری در جهت پیشرفت فرهنگی دانشجویان برداریم.
دکتر نعمتی با اشاره به زحمات ارزنده دکتر محمد رستم پور ، اظهار کرد : قبول پست و مسایل اجرایی کار سختی است و ایثار می طلبد ، دکتر رستم پور جوانی خود را در این راه گذاشتند و یکی از افراد بی نظیر در دانشکده پزشکی محسوب می شوند، ایشان در کنار تخصصی که دارند یک الگوی اخلاقی برای همه ما هستند و بنده  از اینکه در کنار چنین بزرگ مردی باشم به خود می بالم  و
 دکتر رستم پور را به عنوان مشاور ارشد دانشکده پزشکی در امور آموزشی معرفی می کنم .
دکتر مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه و مسئولین دانشکده پزشکی، اظهار کرد؛ فعالیت در حوزه‌ فرهنگی و دانشجویی با وجود دشواری‌ها، بسیار ارزشمند است و لازم است برای پرداختن هرچه بهتر به مسائل فرهنگی و دانشجویی دانشجویان، هم‌افزایی صورت گیرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به مراجعات دانشجویان به کمیته‌ انضباطی و واحدهای مشاوره ، خاطرنشان کرد: هرچه تعامل با دانشجویان بیشتر شود، مشکلات انضباطی و تحصیلی کمتر خواهد شد. لذا اقدامات لازم در جهت فراهم‌سازی بستر تعامل سازنده و موثر، باید انجام شود.
دکتر مهرابیان با تاکید بر ایجاد روحیه‌ نشاط در دانشجویان، تصریح کرد ؛ دانشجویان فرزندان ما هستند. هرچه در راستای افزایش نشاط و شادابی آنان تلاش کنیم، به منزله‌ خدمت به جامعه و کشور است.
وی در پایان  یادآور شد؛ نشاط‌ بخشی در محیط‌ های دانشگاهی می‌تواند زمینه را برای بهبود جایگاه فرهنگی دانشگاه و دانشکده  فراهم کند.
لازم به ذکر است؛  در این مراسم ، همچنین آئین تودیع و معارفه معاون امور پایه و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی نیز برگزار شد . در این مراسم ضمن معرفی دکتر زمینی به عنوان معاون جدید امور پایه و تحصیلات تکمیلی ، از زحمات دکتر محمد  رستم‌پور-معاون پیشین نیز تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.