×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
افزون بر ۱۳ کيلو موادمخدر در محل اختفاء قاچاقچي /مهارت نه گفتن کلید رمز دوری از مواد مخدر است

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “علي احمدپور” گفت : مبارزه با پديده شوم اعتياد به موادمخدر يك معضل چند وجهي است و براي مقابله با آن بايد تمامي ابعاد مورد توجه قرار گيرد،

وی افزود: آموزش مهارت‌هاي زندگي از جمله مهارت نه گفتن مي‌تواند عاملي تعيين کننده در عدم گرايش افراد به سمت معضل اعتياد باشد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يک قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح استان گيلان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقيقات نامحسوس، صحت موضوع براي پليس محرز شد و مخفيگاه متهم در شهر رشت مورد شناسايي قرار گرفت.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان از اعزام ماموران اداره عمليات ويژه به محل اختفاء متهم و دستگيري وي خبر داد و اذعان‌داشت: ۱۳ کيلوگرم ماده روانگردان از نوع حشيش و  ۵۰۰ گرم ساير موادمخدر توهم‌زا در بازرسي از اين مكان كشف شد و قاچاقچي ۳۵ ساله براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: پليس در راستاي خدمت‌گزاري مطلوب به مردم بسترهاي ارتباطي خوبي چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازي کرده و با دريافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستاي انجام بهتر ماموريت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام بر‌مي‌دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.