×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پيام فرمانده انتظامي گيلان به مناسبت روز قدس

به گزارش خط گیلان ، در متن اين پيام آمده  است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«مشکل اصلي فلسطين وجود دولت صهيونيستي است و همه ملت‌ها و دولت‌هاي اسلامي بايد مسئله فلسطين را از مسائل اول خود بدانند» حضرت آيت الله امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي)تدبير نوراني بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي در نامگذاري آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که نشان از دورانديشي ايشان داشت، استکبارستيزي و مقاومت در برابر ظلم و جور را معنايي دوباره بخشيد و روحي تازه در کالبد جهان اسلام دميد.

جمهوري اسلامي ايران به عنوان پرچمدار عدالت‌خواهي و مبارزه با ظلم در راستاي حمايت از ملت مظلوم و ستمديده فلسطين، مقابله با ظلم و جور رژيم جعلي صهيونيستي عليه مردم فلسطين را آرمان بزرگ خود و مبارزه تا احقاق حق ملت مظلوم فلسطين را وظيفه حتمي خود دانسته و در اين راه از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.

تلاش استکبار جهاني در به انحراف کشاندن آرمان آزادسازي فلسطين با طرح‌هاي خائنانه‌اي همچون “معامله قرن” که توسط آمريکا براي نجات رژيم جعلي صهيونيستي از نابودي ارائه شده، قطعاً ناکام خواهد ماند.

تنها راه نجات قبله اول مسلمين جهان، مقاومت و حمايت از اراده فلسطيني‌ها براي اخراج اشغالگران از سرزمين مقدس فلسطين و بازگشت فلسطيني‌هاي آواره و تعيين حق سرنوشت خود است.

اينجانب ضمن گراميداشت روز جهاني قدس و حمايت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطين و تقدير از مشاركت اقشار مختلف استان در صحنه‌هاي مختلف انقلاب، از آحاد مردم انقلابي استان گيلان و همكاران محترم مي‌خواهم با حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس، انزجار خود را نسبت به جنايات و نسل کشي رژيم منحوس اسرائيل در غزه و حمايت از آرمان بزرگ امام راحل در آزادسازي و حمايت از مردم مظلوم فلسطين اعلام نمايند.

فرمانده انتظامي استان گيلان سرتيپ دوم عزيزاله ملکي

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.