×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سارق سابقه دار غير بومي در دام پليس رشت

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “محمود حافظي” در گفت‌وگویی ، پيشگيري و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدي و جمعي همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيري مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌هاي وقوع جرم عنوان كرد و اظهار داشت: پليس به منظور برقراري امنيت و آرامش شهروندان گرامي ،حرکات مجرمان و سارقان سابقه دار را زير نظر داشته و کنترل مي نمايد.

وي افزود: به دنبال وقوع چندفقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن به شيوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان رشت، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رشت از شناسايي سارق غير بومي اين پرونده ها توسط مأموران يگان امداد رشت در يکي از خيابان هاي فرعي حومه شهر رشت خبر داد و تصريح کرد: مأموران پس از تعقيب و مراقبت نامحسوس چندساعته، سارق را در حالي که قصد داشت خودرو پرايد سرقتي را به محلي خلوت در حاشيه شهر منتقل و قطعات و محتويات داخل آن را سرقت کند در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه در ادامه روند رسيدگي اين پرونده ها توسط مأموران کلانتري۱۳ با تحقيقات و بازجويي هاي فني از سارق دو خودروي پرايد سرقتي ديگر نيز کشف شد، افزود: سارق ۳۶ساله که سابقه ۸ سال زندان به دليل جرائم متعدد سرقت را داشته است، در بازجويي هاي فني و تحقيقات پليس به ۳ فقره سرقت خودرو و ۱۸فقره سرقت قطعات و محتويات داخل آن اعتراف کرده و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حافظي در پايان با اشاره به اينکه ۳ خودروي سرقتي کمتر از ۲۴ساعت کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد از مردم خواست هشدارهاي انتظامي را در بحث پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.