×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اهمیت انتقال تجربیات، بر جانشین پروری ضروری است

به گزارش خط گیلان ، به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیاٌت همراه در سفر دو روزه به گیلان روند اقدامات آبفای گیلان را مورد برسی قرار دادند.

بنابراین گزارش؛ محمد رسولی امین و هیاٌت همراهشان در روز اول سفر خود از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید و فرایند استحصال، تولید، تصفیه، توزیع و کیفیت آب شرب استان گیلان را مورد بررسی قرار دادند؛ سپس در دیدار صمیمانه با مدیرکل بازرسی استان گیلان در خصوص عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان و چالشهای موجود بر سر راه شرکت در ارائه هرچه بهتر خدمات به گیلانیان عزیز گفتگو کردند.

همچنین در روز دوم سفر؛ مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیاٌت همراه بعد از بازدید از تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت و بررسی و سنجش وضعیت موجود تصفیه خانه؛ در جلسه ای با مدیرعامل شرکت آبفای گیلان، معاونین و تعدادی از مدیران مجموعه که در سالن جلسات ستاد شرکت برگزار شد، عملکرد شرکت، مشکلات و موانع را مورد بررسی قرار داد و بر تقویت روحیه جهادی برای رفع نیازهای مردمی در حوزه فعالیت شرکت تأکید نمود.

وی با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات، بر جانشین پروری تأکید نمود و افزود: با تشکیل جلسات هم اندیشی از مشارکت همکاران در کمیته ها و کارگروه ها باید بهره جست.

رسولی امین نگاه دفتر بازرسی را به بهبود فرایندها دانست و افزود: نگاه این حوزه همکاری است و کمک می کند تا اگر فرایندی اشتباه بوده اصلاح شود و ارتباط موثر و مستمر با دستگاه های نظارتی بسیار حائز اهمیت است.

علیرضا غیاثی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز در این نشست ضمن تشریح وضعیت شرکت به بیان برنامه های پیش بینی شده برای بهبود شرایط موجود پرداخت و افزود: با تعامل و همکاری مجموعه آبفای گیلان ، شاهد ارتقاء وضعیت این شرکت خواهیم بود.

در پایان حاضرین نظرات و راهکارهای خود را برای برون رفت از بحرانهای موجود بیان داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.