×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تعهد و وجدان کاری مهمترین اصل است

به گزارش خط گیلان ،به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس گیلان در جلسه‌ای با مسئولین ستادی ، در سالن جلسات مرکز اورژانس دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه دکتر جمشید محمدی در ابتدا ضمن تبریک و خوش آمدگویی به سید قهرمان آقایی ، مسئول جدید حراست اورژانس گیلان ، با اشاره بر اهمیت تعهد و پایبندی به اصول کاری و تسریع و تلاش در انجام امور گفت : ما در قبال جان آدم‌ها متعهد هستیم و جان آدم‌ها خط قرمز ماست و بی‌توجهی و کوتاهی در این زمینه غیر قابل گذشت است و در درجه اول تعهد و وجدان کاری مهمترین اصل است و هیچکس نسبت به دیگری در این سیستم برتری نخواهد داشت مگر در عمل درست .

دکتر محمدی افزود : همه ما در این پازل خدمت رسانی سهم مساوی داریم و هر کدام از این مجموعه درست کار نکند زحمات دیگران را ضایع کرده است

وی کار در اورژانس را به دو بخش برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم کرد و گفت : در بخش برون سازمانی باید در مقابل مردم صادقانه و متعهدانه رفتار کرد و در بخش درون سازمانی می‌بایست برای بهبود عملکرد به همدیگر کمک کنیم و مطمئناً باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

رئیس مرکز اورژانس گیلان با توجه به رسیدن به ایام پایانی سال و به جهت بهبود عملکرد ؛ راهکارها و وظایف هر واحد را برای هرچه بهتر شدن عملکرد آنها تشریح کرد و افزود سعی کنیم که اثرات مثبت خود را به مردم نشان دهیم و تلاش خود را بیشتر کنیم تا در ایام پایانی سال به بحث امداد نوروزی بپردازیم .

دکتر محمدی از راه‌اندازی پایگاه دوم اورژانس بانوان خبر داد و اعلام کرد که به زودی این امر محقق خواهد شد .

در ادامه این جلسه  سید قهرمان آقایی به عنوان مسئول جدید حراست اورژانس گیلان ضمن تشکر از دکتر محمدی به منظور مدیریت صحیح ایشان در طول سالیان متمادی ، همه همکاران را به همیاری و کمک ، به جهت پیشبرد اهداف اورژانس دعوت کرد .

در پایان تعدادی از مسئولین ستادی ، عملکرد حوزه خود را در قالب گزارش به ریاست مرکز اورژانس اعلام کردند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.