×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن شکن است

به گزارش خبرنگار خط گیلان ؛آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پر شور وبانشاط مردم در جشن ملی ۲۲بهمن افزود:مردم در ۲۲بهمن باحضور گسترده خود گل کاشتند وقطعا همین مردم در ۱۱اسفندماه با حضور و مشارکت در انتخابات حماسه آفرینی خواهند کرد.

وی افزود:حضور گسترده مردم درعرصه های مختلف امروزه روز ایران را به قدرت اول تبدیل کرده است وبه صراحت می توان گفت که انقلاب اسلامی سر منشأ بیداری اسلامی در منطقه و جهان شد و امروزه جزو اولین قدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

آیت فلاحتی در بخشی دیگر با برشمردن دشواری های حرفه خبرنگاری گفت:خبرنگاری حرفه‌ای سخت و طاقت فرسا است و باید به این قشر پر تلاش توجه ویژه ای شود.

وی افزود: جهاد تبیین و امید آفرینی به عنوان محور کار خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار مهم است چون توجه به جهاد تبیین در همه بخش‌ها نیاز ضروری امروز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد:دشمنان نظام ممقدس جمهوری اسلامی دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و چشم دیدن موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارند ولی مردم همیشه همراه  همواره با حضور در صحنه باعث افزایش اقتدار برای جامعه ونه گفتن به دشمنان داخلی وخارجی شدند ودر انتخابات پیش رو نیز همانند راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن با حضور گسترده در انتخابات حماسه آفرینی را تکرار خواهند کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.