×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسته شدن پرونده سارق مغازه در رشت

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “عليرضا حدادي” در گفت‌وگویی، پيشگيري و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدي و جمعي همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيري مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌هاي وقوع جرم عنوان كرد و اظهارداشت: امنيت محصول يك فرآيند جمعي است و به عنوان يك ضرورت همه مردم بايد در اين راستا به پليس كمك كنند.

وي به وقوع چند فقره سرقت مغازه طي هفته‌هاي اخير در سطح شهرستان رشت و پيگيري موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسي‌هاي علمي و تخصصي و جمع‌آوري آثار به‌جا مانده در صحنه‌هاي جرم، هويت سارق اين پرونده‌ها را شناسايي كردند.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان با بيان اينكه پس از هماهنگي قضائي و برنامه‌ريزي لازم، سارق مورد نظر دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد، افزود: اين فرد در تحقيقات پليس به ۱۰ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان رشت اعتراف و از وي يک دستگاه تلويزيون، يک دستگاه پرينتر، يک عدد ترازو، ۳۰۰ کيلوگرم خشکبار و يک دستگاه دوچرخه سرقتي کشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش تقريبي اين کشفيات را ۱۰۰ ميليون تومان برآورد کردند، بيان داشت: سارق ۲۸ ساله پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حدادي در پايان با تاكيد بر توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت، تصريح كرد: پليس براي پيشگيري از بروز جرايم به ويژه سرقت از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.