×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف انبار ۱۰۰ ميلياردي در رشت

به گزارش خط گیلان ، سردار “عزيزاله ملکي” در گفت‌وگویی قاچاق کالا را آفت کاهش تولیدات داخلی خواند وافزود: يکي از آفات و موانع بزرگ کاهش توليد داخل، قاچاق کالا است که متاسفانه به دليل افزايش تنوع، ارزان بودن و گاهي حتي بدون کيفيت لازم نيز در جامعه شيوع پيدا کرده و آثار زيان‌باري در جهت توليد و در نتيجه رشد اقتصاد کشور دارد.

وي گفت: در راستاي اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پي رصد محموله‌هاي ورودي به استان گيلان و کنترل انبار‌ها و مراکز عمده تخليه و نگهداري کالا، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با کنترل نامحسوس يک دستگاه خودرو شوتي مزدا در محور مواصلاتي شمال به جنوب موفق به کشف انبار بزرگ قاچاق کالا در يکي از شهرک‌هاي صنعتي شهرستان رشت شدند.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينکه تيم‌هاي عملياتي پليس بلافاصله پس از شناسايي محل اصلي دپو کالا با هماهنگي قضائي به آدرس اين مکان اعزام شدند، افزود: در بازرسي از  اين انبار حدود ۸۰ هزار عدد انواع کالاي قاچاق اعم از مقادير زيادي نوشيدني انرژي‌زا، لباس، مواد خوراکي، لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش تقريبي اين کشفيات را ۱۰۰ ميليارد ريال برآورد کردند، بيان‌داشت: در اين راستا ۳ متهم با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سردار ملکي در پايان مشارکت و همکاري مردم را گامي استوار براي مقابله با پديده قاچاق در جامعه اعلام کرد و از آن‌ها خواست به منظور مقابله و برخورد با قاچاق کالا و ديگر جرايم اقتصادي اخبار و اطلاعات خود در اين خصوص را از طريق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبري پليس امنيت اقتصادي اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.