×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
آزاد‌سازي اراضي ۱۶۰ ميلياردي در رودبار

به گزارش خط گیلان ، سردار “عزيزاله ملکي”با بيان اينکه حفاظت از منابع طبيعي يک وظيفه همگاني است،گفت: مجموعه انتظامي در برخورد با سودجويان و متخلفاني كه نسبت به تصرف اراضي ملي و منابع طبيعي اقدام مي‌كنند از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد.

وي با اشاره به دريافت خبر تصرف اراضي توسط افرادي در شهرستان رودبار، افزود: در تحقيقات پليس و بازديد از زمين‌هاي مورد نظر مشخص شد، افراد سودجو ۸۰ هزار متر مربع از اراضي ملي را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن‌ها را به وسيله سيم‌خاردار و فنس محصور کرده‌اند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه کارشناسان ارزش تقريبي اين اراضي را ۱۶۰ ميليارد ريال برآورد کردند، بيان‌داشت: با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع، کليه آثار تجاوز جمع‌آوري و رفع تصرف انجام شد و ۲۰ متهم در اين خصوص با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سردار ملکي در پايان خاطرنشان کرد: زمين‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندي از نعمت‌هاي خدادادي با هدف رسيدن به سودهاي کلان اقدام به تصرف زمين و منابع طبيعي مي‌کنند که براي مقابله با اين مشکل، همکاري همه مردم و دستگاه‌ها الزامي است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.