×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
کلاهبرداري با ارسال لينک جعلي اينترنت رايگان دولت

به گزارش خط گیلان ،  سرهنگ “اميرحسين نقي‌مهر” با اشاره به شگرد های کلاهبرداري گفت : افراد سودجو در شبکه‌هاي اجتماعي و همچنين با ارسال پيامک‌ اينترنت رايگان يا ارزان قيمت سعي در جلب اعتماد و کلاهبرداري از شهروندان را دارند.

وي افزود: در روز‌هاي گذشته شهروندان بسياري با مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا تماس گرفته و بيان کرده‌اند در شبکه‌هاي اجتماعي و همچنين پيامک‌هايي از شماره‌ تلفن‌هاي ناشناس مبني بر ثبت‌نام و يا دريافت اينترنت رايگان به شهروندان ارسال شده که اين پيام‌ها جعلي و ترفند کلاهبرداران براي سرقت اطلاعات بانکي و برداشت از حساب شهروندان بوده است.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند بسياري از اين صفحات به‌صورت آني براي اهداف مجرمانه بارگذاري شده و بعد از رسيدن به اهداف خود از دسترس خارج مي‌شوند.

رئيس پليس فتا گيلان در پايان با بيان اينکه شهروندان از کليک کردن بر روي پيامک‌هاي حاوي لينک پرهيز و از ارسال آن به ديگران خودداري کنند گفت: انتظار مي رود کاربران با دقت و هوشياري بالا توصيه‌هاي پليس را سرلوحه فعاليت مجازي خود قرار دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضاي سايبر با کارشناسان مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.