×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
برق منطقه ای گیلان به عنوان شرکت برون دانشگاهی برتر

به گزارش خط گیلان ، محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین ضمن تاکید بر تعامل شرکت با دانشگاه و مراکز علمی، گفت: تعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با دانشگاه، در واقع پیوند نظریه و تئوری با عمل است که می تواند کمک شایانی به ارتقای علمی دانشجویان کند. به منظور تحقق این مهم، از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد استان دعوت می کنم تا با عضویت در شورای پایایی برق استان و کمیته تحقیقات شرکت، شاهد ارتباط تنگاتنگ و نزدیکتر این دو حوزه باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام آمادگی شرکت در خصوص حمایت از پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با مسایل صنعت برق استان، افزود: مشارکت در تحلیل حوادث شبکه برق استان و آسیب شناسی و ریشه یابی در خصوص ریزگردها، آلاینده ها و موارد تخصصی دیگر می تواند موجب تحقق پیوند شرکت با دانشگاه شود.

محمود دشت بزرگ ضمن استقبال از مشارکت دوسویه اساتید، دانشجویان و متخصصین صنعت برق استان در سخنرانی های علمی و تخصصی، گفت: توجه ویژه به توسعه انرژی های تجدید پذیر و به طور ویژه انرژی خورشیدی و انجام پژوهش های کاربردی در خصوص انرژی های تجدیدپذیر بادی، خورشیدی و دریاپایه با توجه به اقلیم و جغرافیای خاص استان، از جمله مواردی است که دانشگاه می تواند کمک شایانی به رشد و توسعه بیشتر صنعت برق گیلان کند.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه در حوزه برق، به منظور آشنایی اساتید و دانشجویان با تجهیزات به کار رفته در صنعت برق ، گفت: برگزاری تورهای علمی و تخصصی اساتید و دانشجویان جهت بازدید از تاسیسات صنعت برق استان می تواند موجب آشنایی بیشتر اساتید و دانشجویان با تجهیزات به کار رفته در صنعت برق شود.

محمود دشت بزرگ ضمن تاکید بر اهمیت و تاثیر ویژه و کاربردی تجهیزات دانش بنیان در صنعت برق، افزود: بازدیدهای پهپادی و تحلیل های نرم افزاری از دکل ها و تجهیزات برق از منظر آلودگی های ایجاد شده روی هادی ها و مقره ها و دیگر تجهیزات در معرض هوای آلوده و مشکلات ناشی از حضور پرندگان و … از جمله مواردی است که با کمک گرفتن از تجهیزات دانش بنیان می تواند به پایداری بیشتر شبکه برق استان کمک نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.