×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از طرح آبرسانی به ۵۹ روستا همزمان با ایام مبارک دهه فجر

به گزارش خط گیلان ، به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، علیرضا غیاثی سرپرست شرکت آبفای گیلان با اشاره به طرح آبرسانی به روستاهای استان گیلان اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از ۴۵ پروژه ابرسانی بهره مند خواهند شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر نگاه ویژه دولت سیزدهم به خدمات رسانی در حوزه روستایی و اجرای طرح محرومیت زدایی تصریح کرد: ۱۴ پروژه از این محل برای آبرسانی به ۲۴ روستا و ۳ پروژه از محل صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به ۷ روستا و ۲۸ پروژه از محل اعتبارات استانی برای خدمات رسانی به ۲۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۷۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

غیاثی افزود: برای بهره مندی ۹ هزار و ۵۱۰ خانوار روستایی از خدمات آبرسانی ۸۷ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال اجرا شد و با حفر و تجهیز ۲ دهنه چاه و بهسازی ۲ دهنه چشمه، ۴۴ لیتر در ثانیه بر ظرفیت تولید آب این روستاها افزوده خواهد شد و به منظور تامین فشار مناسب برای توزیع آب در این مناطق ۱۳ باب مخزن ذخیره نیز به ظرفیت یک هزار و ۵۹۰ متر مکعب احداث شد.

وی همچنین اظهار داشت: ۳ پروژه آبرسانی در حوزه شهری نیز به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و بر این اساس حدود ۲٫۵ کیلومتر خط انتقال اجرا شد و بیش از ۳۶۵ هزار نفر از مزایای این پروژه ها بهره مند خواهند شد. سرپرست ابفای گیلان؛ اجرای ۵۲۵ متر خط انتقال آب در شهرستان رشت و توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از شهر آستارا و همچنین عملیات اجرایی احداث لخته ساز و میکسر تصفیه خانه آب بهارستان را از پروژههای آبرسانی حوزه شهری برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.