×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف بیش از ۱۱۰ کیلو موادمخدر در بندرانزلی

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور”، با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولويت ماموریت‌های پليس قرار دارد.

وی در ادامه به جمع‌آوری ۶۵۱ معتادان متجاهر و دستگیری ۲۵۱ خرده‌فروش و ۲۳ قاچاقچی موادمخدر طی ۹ ماه گذشته در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: از این افراد ۷ کیلو و ۹۶۶ گرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۴۹۸ گرم حشیش، ۲۸۹ گرم هروئین و ۵۲ کیلو و ۱۹۳ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه معتادان به مراکز بازتواني و کمپ‌هاي ترک اعتياد معرفی شدند، افزود: خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر نيز با تشكيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي تامين و ارتقاء امنيت در جامعه، بیان داشت: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.