×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
“گیلان” مقام سوم مسابقات بوکس شطرنج کشور را کسب کرد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ به مناسبت بزرگداشت کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس یک دوره رقابت های بوکس شطرنج با حضور ۱۲۸ شرکت کننده از استان های فارس، گیلان، گلستان، کیش، کردستان، اصفهان، همدان و آذربایجان غربی به مدت ۲ روز در شهر شیراز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، تیم گیلان با ۱۷ ورزشکار در اوزان جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور یافت و توانست بعد از استان های فارس و کردستان با ۵ مدال طلا، ۶ مدال نقره و یک مدال برنز، مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

از تیم گیلان “اشکان هادیانی”، “مهدی غلامی”، “معین تنها نژاد”، “عرشیا حسین زاده” و “مرتضی کشاورز” به مدال طلا دست یافتند و “ابوالفضل باغبان”، “آرین هادیانی”، “معین محمدی”، “رضا رمضانی”، “رضا خلیل نژاد” و “امیرحسین جعفری” مدال نقره را از آن خود کردند و همچنین “ابوالفضل تیغ نورد” نیز مدال برنز این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

همچنین “رشید جوانمرد”، “مرتضی انصاری” مربیان و “سعید سالارنیا” بعنوان سرپرست و نماینده استان، تیم بوکس شطرنج گیلان را همراهی کردند.

گفتنی است، در پایان رقابت ها با حضور “فریدون پویا” رئیس و بنیانگذار رشته بوکس شطرنج ایران و آسیا، مدال و تندیس رقابت ها به قهرمانان و ورزشکاران اهدا گردید.

شایان ذکر است بوکس شطرنج از رشته های ورزش رزمی بوده؛ از ۱۱ راند که ۵ راند ۳ دقیقه ای بوکس و ۶ راند ۲ دقیقه‌ای شطرنج تشکیل شده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.