×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ناوشکن ایرانی دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق شد

 به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ دیلمان، پنجمین فروند از ناوشکن‌های پروژه موج و از کلاس جماران است که توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و تحت نظارت این نیرو، در مجموعه صنایع دریایی ساخته شده و از امروز به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش ملحق شد.

این ناوشکن تمام ایرانی مجهز به انواع تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و رزمی ساخته شده در داخل کشور است و علاوه‌ بر قابلیت دریانوردی طولانی، توانایی جستجو، کشف، شناسایی، رصد، مقابله و در صورت نیاز انهدام هرگونه تهدید هوایی، سطحی و زیر سطحی را داراست. عرشه پرواز با قابلیت نشست و برخاست بالگرد از ویژگی‌های مهم عملیاتی ناوشکن دیلمان است.

ناوشکن ایرانی دیلمان، جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تأمین نیازهای اقتدارآفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی است.

در مراسم به آب انداختن این ناوشکن در بندر انزلی و الحاق آن به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش همچنین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.