×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اخبار کوتاه مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان

به گزارش خط گیلان ، معاون اجرایی و مسئول طرح و گسترش اورژانس گیلان ، به منظور ارتقا و توسعه پایگاههای لاهیجان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.
براساس این گزارش در این دیدار به منظور توسعه پایگاههای اورژانس شهرستان ، و همچنین  بهسازی پایگاه  بازکیا گوراب ، تسریع در روند گاز رسانی و همچنین  مشارکت شهرداری در محوطه سازی پایگاه بازکیا گوراب ، تشکیل و هماهنگیهای لازم بعمل آمد .
اخبار کوتاه مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان
رئیس و کارکنان هلال احمر شهرستان صومعه سرا، ضمن حضور در پایگاه اورژانس، به مناسبت بزرگداشت روز پرستار، از کارکنان و کارشناسان پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی تقدیر و این روز را به آنان تبریک گفتند.
همایش بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات دانشکده فنی حرفه‌ای میرزا کوچک، با حضور رئیس بیمارستان امام خمینی، مدیر شبکه بهداشت، امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان صومعه سرا، برگزار و از منتخبین حوزه بهداشت و درمان این شهرستان قدردانی شد.
به مناسبت بزرگداشت روز پرستار، دانش آموزان مدرسه بعثت حاجی بکنده، از توابع بخش خشکبیجار، با همراهی شورای روستا، ضمن حضور در پایگاه اورژانس امین آباد با تقدیم گل، از کارشناسان این پایگاه تقدیر کردند و روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.