×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پی موفقیت خبرنگاران استان در دومین جشنواره ” حریم رسالت “

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، متن پیام امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به شرح زیر است :

بدینوسیله کسب مقام چهارم در بخش تیتر ، مقام سوم در بخش عکس ، مقام سوم در بخش کلیپ ، مقام اول در بخش پادکست ، مقام چهارم مشترک در بخش مصاحبه و مقام دوم در بخش گزارش حقیقی در دومین جشنواره و آوردگاه رسانه ای بانوان کشور با عنوان ” حریم رسالت ” را به خانم ها معصومه پاداش ستوده ، الهه فلاح ، زهرا رستگار ، سارا شاکری ، طاهره رفعتی و فاطمه احمدی و دیگر بانوان فعال در عرصه رسانه و البته عموم جامعه رسانه ای استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

کسب این رتبه ها در آوردگاهی ملی که از بین بیش از سه هزار و یکصد اثر از بانوان خبرنگار سراسر کشور به دست آمده ، نشان از توانمندی ، مهارت و سطح بالای تولیدات خبرنگاران استان گیلان در فضای رسانه ای کشور است .

از خداوند متعال خواستارم در ادامه مسیر جهاد تبیین ، اطلاع رسانی و امید آفرینی همچون گذشته موفق و موید باشید .

گفتنی است آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان « حریم رسالت » با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان رسانه های کشور و برگزیدگان جشنواره در مجتمع فرهنگی زیباکنار گیلان برگزار شد .

 در این آیین ضمن تجلیل از برگزیدگان ، تمثال اولین شهیده بانوی رسانه ای ایران اسلامی شهیده طاهره حداد نژاد ( شهیده بانوی گیلانی از شهرستان بندر انزلی ) رونمایی شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.