×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حرفه پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است

به گزارش خط گیلان ، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر نمود.
متن پیام به این شرح است:

سال روز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) که به نام روز پرستار نام گذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران است.

حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارند.

حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است و نام‌گذاری میلاد خجسته‌ حضرت زینب (سلام الله علیها) به نام روز پرستار، نشان‌گر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات پرستاران جامعه ماست.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و مشفق به ویژه پرستاران استان گیلان، عافیت و سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.