×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جمع‌آوري و دستگيري معتادان و سوداگران مرگ در تالش

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “محمد رستمي” در ‌گفت‌و‌گویی به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي تامين و ارتقاء امنيت در سطح جامعه اشاره كرد و اظهار داشت: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وي در ادامه گفت: از ابتدای سال جاري تاكنون ۱۰۹ مرحله طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با اولويت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچيان مواد مخدر و جمع‌آوري معتادان متجاهر در شهرستان تالش اجرا شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان تالش از جمع‌آوري ۳۵۵ معتاد متجاهر و دستگیری ۷۵ خرده فروش و ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: از اين افراد ۳۴ کیلو و ۸۷۷ گرم تریاک، ۲ کیلو و ۲۸۸ گرم هروئین، یک کیلو و ۲۵۵ گرم شیشه و ۳۸ کیلو و ۵۵ گرم سایر مواد مخدر كشف شد.

اين مقام انتظامي افزود: معتادان متجاهر به کمپ‌های ترك اعتياد سطح حوزه استحفاظی معرفی و فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر نيز با تشكيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

سرهنگ رستمي در پايان با بيان اينكه جمع‌آوري معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر از اولويت‌هاي مجموعه انتظامی است، تصريح كرد: سالم‌سازي محيط اجتماعي و آموزش مهارت‌‎هاي زندگي به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترين ابزارهاي كاهش گرايش افراد به مصرف مواد مخدر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.