×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
رونمایی از «تمبر نقره میرزا کوچک خان» مقارن با سالروز تولد سردار جنگل

به گزارش خط گیلان ، محمد حسین هوشنگی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از رونمایی  تمبر نقره میرزا کوچک خان مقارن با سالروز تولد این سردار آزادی خواه در رشت خبر داد .

مدیر کل پست گیلان با اشاره به اهمیت نقش تمبر در داخل وخارج از کشور گفت: تمبر یک سفیر فرهنگی ، فراملی و بین المللی است که همواره مورد توجه فرهنگ دوستان و گردشگران واقع شده لذا با توجه به شخصیت تاریخی میرزا کوچک خان ، پست گیلان در نظر دارد تا با استفاده از  این ظرفیت فرهنگی  و با مشارکت شورا ی اسلامی و شهرداری رشت نسبت به رونمایی از تمبر نفیس  و ارزشمند میرزا کوچک خان برای معرفی شخصیت برجسته این سردار ملی اقدام نماید  .

وی افزود : با هماهنگی های انجام شده این رونمایی با حضور مقامات ملی و استانی در خانه میرزا کوچک خان انجام خواهد شد تا این رویداد فرهنگی برای همیشه در این مکان به یادگار بماند.

مدیر کل پست گیلان همچنین ، از  ارسال کارت پستال به مناسبت های مختلف بعنوان یک پدیده فرهنگی یاد کرد و افزود : پست گیلان آمادگی دارد تا با همکاری شورا نسبت به برگزاری جشنواره بهترین کارت پستال با موضوع بهترین تصویر از شهر رشت به مناسبت روز رشت اقدام نماید .

در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی شهر رشت  ضمن استقبال از پیشنهادات مدیر کل پست گیلان در خصوص برگزاری چنین رویداد مهم فرهنگی در رشت قول همکاری دادند .

گفتنی است :در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر رشت و همچنین رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت حضور داشتند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.