×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پایان سرقت‌های سریالی سیم برق رشت/ کشف ۱۳۵ متر سیم سرقتی

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگویی، پيشگيري از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و گفت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد.

وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق سریالی از معابر سطح شهرستان رشت طي هفته‌هاي گذشته، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت دريافتند كه اين سرقت‌ها در نیمه‌‎های شب صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گيلان در ادامه به شناسايی هويت ۲ سارق اين پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فني و پلیسی اشاره کرد و گفت: اين افراد با هماهنگي قضائي در شهرستان رشت دستگير شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۹ فقره سرقت سیم برق خبر داد و با اعلام اينكه حدود ۱۳۵ متر سیم برق سرقتي و مقادیری تجهیزات فشار قوی برق از مخفيگاه اين افراد كشف شد، تصريح كرد: سارقان ۳۳ و ۳۴ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان با تاكيد بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.