×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
امنیت و آرامش امروز ما مرهون ومدیون شهدا است

به گزارش خط گیلان ، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با برشمردن ابعاد مختلف هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ابعاد مختلفی از اهمیت بسزایی برخوردار است. یکی از این ابعاد، یادآوری از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان است. زندگی مادی و امورات روزمره گاهی اوقات موجب غفلت می شود که دفاع مقدس را به یاد داشته باشیم و از افرادی که بالاترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و آسایش ما کردند غافل نشویم.

مایوس کردن دشمن

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بعد دیگر گرامیداشت رزمندگان، ایثارگران و شهدا، انعکاس داخلی و خصوصا انعکاس خارجی این موضوع است.ارج نهادن و قدردانی از افرادی که امنیت و آسایش ما، مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی آنان است، موجب خواهد شد که دشمن مایوس شود و نقشه های آنان بی اثر و خنثی شود.

ایستادگی مردم

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن رو به برنامه های مختلفی آورد. جنگ فرهنگی، اقتصادی و ایجاد اغتشاش و اختلاف و … از جمله اقدامات دشمن بود که با ایستادگی مردم عزیزمان کاری از پیش نبرد.

جنگ اقتصادی

وی یادآور شد: جنگ اقتصادی از جمله نقشه های دشمن بود که تاکید فراوانی بر روی آن داشت. اما با تلاش و ایثار مردم میهن مان، در این جنگ نیز شکست خورد. هر گونه تلاش در عرصه اقتصادی، برای خودکفایی و سرافکندگی دشمنان، اجری برابر جنگ نظامی دارد وموجب افتخار و سربلندی خواهد بود.

تابستان جاری با موفقیت

داراب زاده گفت: ایجاد اختلال در عرصه تامین برق، یکی دیگر از بخش هایی است که دشمن دلش را به آن خوش کرده بود، که خوشبختانه با کار و تلاش شبانه روزی سختکوشان صنعت برق و با اجرای پروژه های مختلف، این ترفند دشمن نیز شکست خورد و توانستیم تابستان جاری را با موفقیت سپری کنیم و در مقابل مردم عزیزمان سربلند باشیم.

چهارمین سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر

وی در بخشی دیگر با اشاره به موفقیت های پیاپی شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: برای چهارمین سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر و برگزیده در جشنواره شهید رجایی معرفی و انتخاب شدیم و علاوه بر آن، برای اولین بار در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به کسب رتبه نخست در دستگاه‌های اجرایی استان گیلان دست یافتیم که افتخاری بزرگ و ارزشمند بود.

۸۰۰۰ شهید استان گیلان

در ادامه این آیین، سرهنگ احمد رضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ۸۰۰۰ شهید استان گیلان، گفت: با مجاهدت و دلاورمردی های غیورمردان کشورمان توانستیم حتی ذره ای از خاک خود را به دشمن ندهیم و به دستاوردی بزرگ دست پیدا کنیم.

جنگ نظامی عراق با ایران

وی افزود: در جنگ نظامی عراق با ایران، صدام با طرح و نقشه های مختلفی چون، ترور، سازماندهی مخالفان ایران، دریافت تجهیزات خارجی و … در صدد پیروز شدن بر ایران بود. اما جوانان ایرانی که در مکتب امام راحل تربیت شده بودند با عشق به اهل بیت توانستند بر دشمن پیروز شوند.

ایران قدرتمند

سرهنگ منشوری گفت: خوشبختانه امروز با پیشرفت هایی که در عرصه رادار، موشک و پهباد داریم از قدرت تدافعی به قدرت تهاجمی دست یافته ایم و توانایی پیروز شدن در هر جنگی را دارا هستیم.

بیداری وبصیرت

وی افزود: دشمن با تغییر در ذائقه، پوشش و ترویج مادی نگری، اختلاف افکنی بین مسلمانان و تجارت حرام، خواب جدیدی برای کشورمان دیده که با بیداری و بصیرت جوانان ایرانی در این عرصه هم شکست خواهد خورد.

گفتنی است که در این آئین، از خانواده معظم و معزز شهدای برق منطقه ای گیلان و منتخبین مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشته های مختلف قدردانی شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.