×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع ۱۴۰ حواله خرید بین دانش‌آموزان کم برخوردار توسط منطقه آزاد انزلی

به گزارش خط گیلان، مهدی کاظمیان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت:مدیریت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با شناسایی دانش آموزان کم برخوردار مدارس فعال واقع در محدوده این منطقه ۱۴۰ حواله خرید لوازم التحریر بین این دانش آموزان منطقه توزیع کرد.

کاظمیان با اشاره به احداث یک مدرسه ۶ کلاسه در محدوده منطقه آزاد انزلی، افزود: این مدرسه در راستای توسعه و بهبود فضای آموزشی با مشارکت اداره کل نوسازی در حال احداث است و منطقه آزاد انزلی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث و آماده استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است.

وی با یاد آوری برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در منطقه آزاد انزلی بیان داشت: منطقه آزادانزلی آموزش‌های لازم را در بخش‌های هنری و ورزشی در سطح مدارس و باشگاه‌ها ارائه می دهد.

سخنگو منطقه آزاد انزلی با اشاره به اهمیت و توجه به اخلاق اسلامی و ارتقاء فرهنگ شهروندی تصریح کرد: ۱۷۰ جلد کتاب ارزشمند اصول شهروندی و ۷۰ جلد کتاب دختر خوب و پسر خوب (مجموعه‌ای از رفتارهای پسندیده اجتماعی و شهروندی) جهت استفاده و بهره‌مندی دانش آموزان مدارس منطقه تهیه و به این دانش آموزان اهدا شد.

گفتنی است؛در محدوده منطقه آزاد انزلی حدود هشت مدرسه با ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی و ۱۲ زمین و باشگاه ورزشی فعالیت دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.