×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتراف به ۲۰ فقره سرقت و كشف ۲ تن کابل برق در رشت

به گزارش خط گیلان ، سردار “عزيزاله ملكي” در گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وي در ادامه گفت: طي ماه‌هاي گذشته با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سريالي در سطح شهرستان رشت، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه پليس با انجام تحقيقات، بررسي‌ صحنه‌هاي جرم و تعقيب سرنخ‌هاي موجود رد ۲ متهم كه با خودرو پيكان وانت اقدام به سرقت كابل برق مي‌كردند را به دست آوردند، افزود: مشخصات اين سارقان در اختيار تمام واحد‌هاي گشتي قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه ماموران يگان امداد حين گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ دستگاه خودرو پيكان وانت با مقداري كابل برق را در يك ضایعات فروشی مشاهده كردند، اذعان داشت: پس از مراجعه پليس مشخص شد، متهمان تحت تعقيب در حال فروش كابل برق سرقتي هستند.

سردار ملكي از دستگيري سارقان و مالخر و كشف حدود ۲ تن كابل برق سرقتي در بازرسي از خودروها و انبار ضایعات فروشی خبر داد و گفت: سارقان در تحقيقات پليس به ۲۰ فقره سرقت كابل برق اعتراف كردند.

وي با اعلام اينكه كارشناسان ارزش كابل‌هاي كشف شده را ۱۴ ميليارد ريال برآورد كردند، تصريح كرد: سارقان و مالخر ۲۲، ۳۷ و ۴۰ ساله پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتي و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسياري از سرقت‌ها پیشگیری كرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.