×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قاچاقچي ترياك در لنگرود به دام افتاد

به گزارش خط گیلان ، سرهنگ “حميدرضا سرخوش‌پور” در گفت‌وگویی ؛ تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی را بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه عنوان كرد و اظهار داشت: کارکنان انتظامي در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبري مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود با بيان اينكه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه ضمن اطمينان از صحت موضوع با اشرافيت اطلاعاتي مخفیگاه متهم را شناسایی و به آدرس اين مكان اعزام شدند، افزود: در بازرسي از اين مكان، ۲ کیلوگرم تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر كشف شد.

این مقام انتظامی تصريح كرد: قاچاقچي ۵۳ ساله دستگير و با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش‌پور در پايان با تاكيد بر عزم جدي پليس در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر از مردم خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتي در اين زمينه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.