×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزون بر ۳ هزار قلم دارو و شیرخشک قاچاق در لاهیجان کشف شد

به گزارش خط گیلان،  سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌ وگویی مبارزه با احتكار و قاچاق کالا را يكي از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامي در برخورد با مفسدان اقتصادي عنوان كرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می اندازد با شدت و حساسیت بیشتری انجام می گیرد.

وي گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی لاهیجان به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از تعدادی داروخانه و واحد صنفی بازدید و در نتیجه از انبار یکی از این داروخانه‌ها ۳۲۸ قوطی شیرخشک و ۳ هزار قلم داروی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان ارزش اين محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال عنوان كرد و بيان داشت: متهم ۳۳ ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پايان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت اينگونه از افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.