×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
۱۵ هزار دانشجو در گیلان جذب دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد

به گزارش خط گیلان، دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با حضور دکتر زمانی نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ،درآیین تجلیل از خبرنگاران و هم اندیشی با اهالی رسانه  گفت:رسانه امروز در عصر اطلاعات و فرا اطلاعات نقش مهمی در ایجاد ساختار ذهنی مخاطبین را عهده دار است .

وی افزود:امروزه روز بیشترین وقت مردم بعد ازکار و خواب  به رسانه اختصاص می یابد در اصل مردم با رسانه زندگی می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اضافه کرد: سرعت العمل با حداقل هزینه در دنیای رسانه ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است ومخاطبین بیشتری را جذب خواهد کرد .

وی دربخشی دیگر با اشاره به نقش خبرنگارگفت: تبلور کار رسانه با خبرنگار و تولید محتوای او شناخته می شود و از طرفی به عنوان پل ارتباطی مردمی در کاهش و رفع مشکلات جامعه نقش اساسی دارند. 

محمد دوستار گفت:  دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است هم اکنون در ۱۴ واحد ومرکز دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ۳۷ هزار دانشجودر مقاطع کاردانی ، کار شناسی ، کار شناسی ارشد ودکترای تخصصی با ۷۵۰ نفر هیات علمی و ۷۳۰ کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل وفعالیت هستند وعلاوه برآن یک واحد بین الملل در انزلی ، ۵ هزار نفر دانش آموز در قالب مدارس سما وسه مرکز رشد در شهرهای رشت ، انزلی ولاهیجان فعالیت دارند.

وی یادآور شد :دانشگاه آزاد اسلامی استان در کنار فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و فناوری ، در فعالیت های فرهنگی به مدت سه سال رتبه اول فرهنگی را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درسال جاری افزون بر هزار نفر مهارت یاد می‌گیرند وجذب صنعت خواهند شد برای تحقق این مهم ۸ دانشکده مهارتی با نگاه زمینه سازی برای اشتغال جوانان راه اندازی شد تا دانشجو در کنار تحصیل خود  مهارت آموزی کسب کند وجذب بازار کار شود.
دکتر دوستار درمورد راه اندازی مدرسه یادگیری قرآن به زبان انگلیسی گفت: اولین مدرسه قرآنی به زبان انگلیسی به دلیل مقابله با هتاکان به ساحت مقدس و الهی قرآن در راستای آموزش قرآن ، تبیین محتوا و مفاهیم قرآنی به زبان انگلیسی در واحد رشت راه اندازه شده است .

گفتنی است در بخش پایانی از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد گیلان تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.