×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
كشف بيش از ۳۶۷ کیلو مواد مخدر در رودبار

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در گفت‌وگویی به تشريح اقدامات پليس شهرستان رودبار در ۵ ماهه گذشته و كشفيات مربوطه پرداخت.

وي به دستگيري ۲۵۱ سارق و كشف ۱۳۷ فقره سرقت در شهرستان رودبار اشاره كرد و اظهار داشت: ۹۹ هزار و ۲۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقريبي ۲ هزار میلیارد ریال کشف و ۱۱۴ قاچاقچی نفر در اين خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار افزود: ۳ هزار و ۹۴۹ واحد صنفي در شهرستان رودبار مورد بازديد قرار گرفته كه به هزار و ۴۳۱ واحد تذکر ابلاغ و ۸۷ واحد صنفي متخلف پلمب و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در شهرستان رودبار ۳۶۷ کیلو و ۳۰۱ گرم انواع مواد مخدر به تفکیک ۲۹۲ كيلو و ۷۳ گرم ترياك، یک كيلو و ۲۴۸ گرم هروئين، ۷ كيلو و ۳۸۲ گرم شيشه و ۶۶ كيلو و ۵۹۸ گرم حشيش كشف و ۵۳۱ نفر نيز در اين رابطه دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ روشن‌قلب گفت: برابر هماهنگي‌هاي به عمل آمده با مرجع قضائي در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشكنان ۹۹ دستگاه موتورسيكلت و ۵۸۶ دستگاه خودرو به دلايل سرقتي بودن، داشتن دستور قضائي، عدم رعايت قوانين و مقررات، بي نظمي در عبور و مرور، حمل كالاي قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجايي اموال سرقتي توقيف شدند.

وي در پایان این گفت‌وگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسوولان محلي، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهياران اشاره كرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامي آنها در ۵ ماهه گذشته، ۲۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.