×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
رعایت مدیریت مصرف ضروری است

به گزارش خط گیلان، محمد تقی مهدی زاده با برشمردن بخشی از مشکلات افزود: افزایش مصرف و سرقت تجهیزات سال سختی برای شرکت توزیع نیروی برق استان رقم زد ولی با محموعه ای ازکارهای جمعی تاکنون با کمترین ناپایداری سپری کردیم ،

وی افزود:افزایش دمای بالای ۳۷ درجه در سال گذشته ۱۷ روز بود ولی در سالجاری تاکنون ۴۸ روز دمای بالای ۳۷ در جه را شاهد بوذیم و علاوه برآن ۱۴ روز نسبت به پیک سال گذشته افزایش مصرف رقم خورد و ۱۴ بار رکورد مصرف شکسته شد.

مهدی زاده یاد آور شد:از یک میلیون و ۵۰۰ هزار قبض صادر شده تعداد یک سوم صفر یا بستانکار بوده است این حرکت  از آگاهی مردم با رعایت مدیریت مصرف حاصل اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته متوسط بیشینه دمایی سه درجه افزایش دما را نشان می دهد ، خاطرنشان کرد:افزایش دمای هوا موجب افزایش مصرف می شود که نیازمند همکاری و تعامل مردم با شرکت توزیع برق گیلان است.

مهدی زاده ضمن تشکر از همکاران و سیم بانان شرکت توزیع استان در ارائه خدمات به مردم تصریح کرد:برای آسایش جامعه و پایداری شبکه برق تعامل و همکاری مردم ضرورت دارد .

وی دربخشی ذیگر به ناترازی تولید ومصرف برق گفت: ناترازی برق طی یکی دو سه سال آینده حل نخواهد شدبلکه باید با مدیریت مصرف بخشی از مشکلات ناترازی را کاهش دهیم واز طرفی گرما همچنان ادامه دارد و رعایت مدیریت مصرف اجتناب نا پذیر وضروری است.

گفتنی است در بخش پایانی این آیین از خبرنگاران واهالی رسانه تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.