×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
صنعت پست مهمترین زنجیره شبکه تولید و توزیع است

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبر سیمای مرکز گیلان  از راه اندازی نخستین پلتفرم واسط پستی در استان گیلان خبر داد .

مدیر کل پست گیلان از پست بعنوان یک صنعت یاد کرد و افزود ، صنعت پست مجموعه ای از سخت افزارها،نرم افزارها و ماشین آلات بوده که در حوزه لجستیک ، حمل کالا و خدمات فناورانه ایفای نقش می کند .

هوشنگی  صنعت پست را مهمترین زنجیره شبکه تولید و توزیع دانست  و عنوان داشت : پست بعنوان بزرگترین شبکه توزیع کشور بستر ساز توسعه تجارت الکترونیک در کشور بوده و در شکل گیری بازارهای الکترونیک و ارائه خدمات مجازی  نقش بی بدیلی خواهد داشت .

وی واسط های  پستی را بعنوان سکوی تجارت الکترونیک و توسعه اقتصاد دیجیتال دانست و تصریح کرد : واسط های پستی بین مردم و بخش های تولیدی ، صنعتی و فروشگاهی ارتباط ایجاد کرده اند .

هوشنگی  ضمن تشریح اقدامات پست گیلان در هم افزایی استفاده از ظرفیت های نخبگان ، شرکت ها و واحدهای فناورانه در استان بمنظور  تغییر رویکرد و نوآوری در کسب و کارهای الکترونیکی ، ایجاد واسط های پستی را از مهمترین الزامات کسب و کارهای فناورانه در راستای ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان  و تولید کنندگان برشمرد .

 مدیر کل پست گیلان  مهمترین اهداف ایجاد واسط پستی در استان را حمایت از تولید کنندگان ایرانی ، کسب و کارهای نوپای خانگی و روستایی و فروشگاههای اینترنتی به منظور کمک به افزایش و توسعه کسب و کار ها در بستر اینترنت و ارسال سفارشات به دست خریدار از بستر شرکت ملی پست عنوان کرد . 

وی ارائه خدمات به کسب و کارهای خرد به ویژه تولید کنندگان  محصولات بومی و محلی  که بنا به دلایلی از جمله مسائل مالی و عدم شناخت کافی به فضای اینترنت در معرفی و فروش محصولات خود ناتوان مانده اند را از دیگر مزایای راه اندازی واسط های پستی دانست .

 هوشنگی در ادامه از مشاوره رایگان و ارائه پلن های بازاریابی جهت حضور قدرتمند در عرصه فروش اینترنتی ، راه اندازی فروشگاه های  اینترنتی با کاربری ساده ، ارائه پنل پستی به فروشندگان به منظور ثبت سفارشاتی که از مشتریان دریافت نموده اند ، جمع آوری مرسولات از فروشگاه های اینترنتی توسط مأموران پست ، ارائه سرویس های مختلف پستی همانند سرویس پرداخت در محل ، پرداخت آنلاین و پیگیری سفارشات ارسالی فروشندگان با به روز ترین وب سرویس های شبکه پستی تا رسیدن به دست خریداران و اطلاع رسانی فرآیند توزیع تا تحویل به فروشندگان را به صورت لحظه ای از مهمترین خدمات قابل ارائه نخستین واسط پستی استان بیان کرد . 

مدیر کل پست گیلان در پایان اضافه کرد : یکی از اولویت های مهم شرکت ملی پست ایجاد تحول دیجیتال در کسب و کارهاست که امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب در توسعه نظام تجارت الکترونیک در سطح کشور نقش تأثیر گذاری در جلب رضایت مشتریان ، صاحبان صنایع و کسب و کارهای فناورانه ایفا نماییم  .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.