×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پست گیلان در راستای توسعه تجارت الکترونیک و بسترسازی تحول دیجیتال تلاش می کند

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، عصر امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ماه ، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ، ضمن حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان با تقی ربانی مدیر کل این سازمان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت .

هوشنگی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات پست گیلان در راستای توسعه تجارت الکترونیک و بسترسازی تحول دیجیتال در استان افزود : استفاده از ظرفیت فراگیر رسانه به منظور فرهنگ سازی در حوزه کسب و کارهای فناورانه کمک شایانی به فراهم کردن سازوکارهای لازم برای ایجاد پلتفرم های بومی و منطقه ای خواهد کرد .

وی شاخص سرانه پستی را نشان از توسعه یافتگی کشورها دانست و برونسپاری خدمات با بهره گیری از ظرفیت های لجستیکی و انجام امور نیابتی توسط پست را موجب ایجاد نظم و آرامش اجتماعی در جامعه دانست.

براساس این گزارش ؛تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در این دیدار از آمادگی رسانه و حوزه خبر برای پوشش اقدامات انجام شده در حوزه تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال خبر داد .

در ادامه این دیدار ؛محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ، به مناسبت روز گرامیداشت مقام خبرنگار ضمن حضور در واحد خبر سیمای مرکز گیلان با معاونت خبر و خبرنگاران تحریریه صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد .

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.