×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
مدیران مدارس باید نیروهای کارگری را بیمه کنند

به گزارش خط گیلان، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی ظهر امروز(شنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش ، سرمایه گذاری در حوزه آموزش و نیز پرورش را منجر به توسعه و تعالی آینده سازان این سرزمین خواند و گفت: پرورش جوانان مومن و انقلابی برای اداره کشور نیازمند بسترسازی و تعلیم و تربیت صحیح است.

وی آموزش و پرورش را از مقدس‌ترین نهادها در نظام جمهوری اسلامی دانست که در کنار دانشگاه ، نقش مهمی در تربیت مدیران آینده کشور ایفا می کند.

وی با اشاره به نقش قابل تامل انجمن اولیا و مربیان در حل بخشی از مشکلات مدارس و آموزش و پرورش، گفت: باید از ظرفیت فرهنگی ، اجتماعی و نگرش های اصولی و عملی اولیای دانش آموزان در حل مسائل جاری در مدارس و جامعه استفاده شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گسترش گفتمان اعتقادی و انقلابی در مدارس استان، بیان کرد: باید اوقات فراغت دانش آموزان را با ارائه برنامه‌های فرهنگی به درستی مدیریت کرد و گفتمان انقلابی و حل مسائل اعتقادی را در بین آنان گسترش داد.

عباسی با بیان اینکه آموزش و پرورش موظف است تا در فصل تابستان اماکن ورزشی خود را در اختیار دانش آموزان و جوانان قرار دهد، تصریح کرد: این اداره کل و سایر دستگاه های اجرایی که دارای اماکن و تاسیسات ورزشی هستند ، باید با در اختیار قرار دادن این ظرفیت ها به ورزش کودکان ، نوجوانان و جوانان ؛ زمینه بالندگی جسمی و روانی آنان را فراهم کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.