×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
كلاهبرداري تحت پوشش فروشنده خودرو در سایت دیوار

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در گفت‌وگویی اظهار داشت: کلاهبرداران با سوء‌استفاده از بستر سایت‌های واسط با درج آگهی‌های غیر واقعی و تعیین قیمت‌های عمدتاً پایین‌تر از عرف بازار از مشتریان درخواست مبلغی به عنوان بیعانه می‌کنند و این در صورتی است که پس از واریز مبلغ توسط خریدار، متهم دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده و يا از تحویل كالا و یا استرداد وجه امتناع مي‌كند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت شکایت احدی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب فردی برای خرید خودرو با توجه به درج آگهي از طریق سایت دیوار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از اقدامات فني و تحقيقات انجام شده در اين زمينه و به دست آمدن سرنخ‌های از متهم در استان البرز خبر داد و بيان داشت: ماموران پليس فتا با هماهنگی قضائی به استان مورد نظر اعزام و با تلاش‌های صورت گرفته با همكاري ماموران کلانتری ۱۴ فردیس محل اختفا دقيق اين فرد را شناسايي و او را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات پليس به بزه انتسابی خود اعتراف و بيان داشت، حواله جعلی خرید خودرو را از طریق پیام‌رسان‌ جهت جلب اعتماد مالباخته برای او ارسال و با توجه به مسدود بودن حسابش از شماره حساب پدر، مادر و برادرش برای انتقال وجوه کلاهبرداری استفاده می‌کرده است.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به اينكه متهم ۲۸ ساله براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت و پرونده وي براي شناسايي شكات احتمالي باز است از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.