×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
به دام افتادن سارقان چاي در صومعه‌سرا

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي مجموعه انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرایم و حفظ نظم و امنيت در جامعه گفت: امنيت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است.

وی در ادامه با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از انبار دپوی چای فاسد در شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس، بررسي شیوه و شگرد سرقت‌ها و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، ۴ متهم اين پرونده‌ها را شناسايي و با هماهنگی قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا به كشف ۱۴ تن چای فاسد سرقتی از مخفیگاه سارقان اشاره كرد و گفت: اين افراد در اعترافات خود بیان كردند که قصد انتقال، بسته‌بندی و فروش چای فاسد را در یکی از استان‌های همجوار داشتند.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: سارقان ۲۷، ۲۸، ۴۰ و ۵۲ ساله پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده در پايان بيان داشت: پليس با هر نوع اقدامی که امنيت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد مي‌كند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.