×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
كشف ۳۶۰ کیلو تریاک در ‌آستانه‌اشرفیه

به گزارش خط گیلان، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو یی، مواد مخدر و بلای خانمان‌سوز اعتياد را تهديدی جدی براي سلامت جامعه برشمرد و گفت: مبارزه با این معضل اجتماعی همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

 فرمانده انتظامی استان با برشمردن جزئیات خبرافزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک باند ۳ نفره در زمينه قاچاق مواد مخدر در استان گيلان، دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، خودروی متهمان شناسایی و مشخصات آنها محرز شد بیان داشت: اين افراد حين جابه‌جایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان آستانه‌اشرفیه، متوقف و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی به کشف ۳۶۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو متهمان اشاره کرد و افزود: متهمان ۳۲، ۳۶ و ۴۱ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پايان با تاکید بر اینکه پلیس با توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد می‌کند، خاطرنشان كرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعاليت اینگونه افراد، مراتب را از طريق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

*******
«پیام های پیشگیری از اعتیاد با محوریت یاری گر هم باشیم»

فرزندان خانواده های مستبد ، بی تفاوت،گسسته وپریشان درلب پرتگاه آسیبهای اجتماعی هستند.

***

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.